Visie en Werkwijze

Bij Mohs Klinieken geven we erg veel aandacht aan de zorgen van onze patiënten en cliënten. Daar maken we tijd voor. Om onze zorg op een onderscheidend hoog niveau, maar toch betaalbaar aan te kunnen bieden, staan er drie zaken centraal bij Mohs Klinieken.

1. Excellente zorg

Excellente zorg is voor ons te vatten in vier kernwoorden: veiligheid, betrouwbaarheid, professionaliteit en transparantie in alles wat wij doen. U mag ons hierop aanspreken.

2. Doelmatige zorg

Zorg is kostbaar. Wij vinden dat we in het belang van onze patiënten, de zorgverzekeraars en onze maatschappij de zorg zo doelmatig mogelijk moeten organiseren. Dit uit zich o.a. in goede bereikbaarheid, geen tot minimale wachtlijsten, korte wachttijden en een heel goede informatie-uitwisseling met patiënten, huisartsen, collega- specialisten en zorgverzekeraars.

3. Professionele samenwerking

In onze overtuiging bereik je excellente en doelmatige zorg alleen wanneer het hele team zeer goed gemotiveerd is en we op een prettige en professionele wijze met elkaar kunnen samenwerken. Patiënten bij Mohs Klinieken merken direct dat ze met een goed georganiseerd en op elkaar ingespeeld team te maken hebben. Daardoor blijft er meer tijd over voor u.

Werkwijze

U heeft waarschijnlijk een verwijzing van uw huisarts of dermatoloog ontvangen. Via deze website of via het telefoonnummer 085 – 016 00 79 maakt u een afspraak voor een intakegesprek. Dit heeft u met één van de dermatologen.

Tijdens uw bezoek aan Mohs Klinieken wordt u ontvangen door één van onze medewerkers. Zij begeleiden u tijdens uw bezoek in de kliniek. U kunt alles aan hen vragen.

Als u een behandeling ondergaat die langere tijd in beslag neemt, is er een prettige rustruimte beschikbaar waar u ook kunt lezen en kunt beschikken over draadloos internet.

Onze medewerkers zullen u vooraf en bij vertrek ook weer van alle benodigde informatie voorzien.

Wanneer de kliniek gesloten is, is er een dermatoloog dag en nacht telefonisch bereikbaar bij problemen

Als er zaken zijn waar u niet tevreden over bent, of waarvan u denkt dat het anders of beter kan, laat het ons dan weten. Wij staan altijd open voor suggesties om onze dienstverlening nog verder te verbeteren.

In het uitzonderlijke geval dat er sprake is van een gegronde klacht,  kunt u beroep doen op een onafhankelijke klachtencommissie van Mohs Klinieken.