Service

Mohs Klinieken doet er alles aan om de zorg voor u zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Heeft u opmerkingen of verbeterpunten, laat het ons weten.

Afspraak maken

U kunt telefonisch of via deze website een afspraak maken voor een polikliniekbezoek met een van onze dermatologen. Is een uitgebreide behandeling noodzakelijk dan plannen we samen een vervolgafspraak in.

Telefonisch afspraak maken: 085 – 016 00 79  tussen 8.30 -17.00u,

of laat uw gegevens achter om online een afspraak in te plannen.

(Afspraken die niet worden nagekomen of de dag zelf worden geannuleerd, worden bij u in rekening gebracht: 50€ voor een consult en 150€ voor een ingreep)

Wachttijden

Bij Mohs Klinieken werken we efficiënt. Daardoor kunnen we meer aandacht besteden aan onze patiënten en zijn wachttijden tot een minimum beperkt. Bel ons voor een afspraak, u kunt in vrijwel alle gevallen snel bij ons terecht.

 

Bekijk de actuele wachttijden

Kwaliteit en privacy

Mohs Klinieken doet er alles aan om u op een zo veilig mogelijke manier te behandelen. Dit waarborgen we door een regelmatige controle van de apparatuur, een jaarlijkse audit van een onafhankelijke ziekenhuishygieniste en een apotheker en door te luisteren naar u.

Daarnaast hebben we een KIWA-gecertificeerd Veiligheids-Managment-Systeem en hebben we het ZKN- en het Spataderkeurmerk gehaald. Dit kwaliteitskeurmerk waarborgt de kwaliteit van het gehele functioneren van onze organisatie én de kwaliteit van het gehele zorgproces. Hiermee voldoen wij aan de strengste kwaliteitsnormen op gebied van organisatie en veiligheid.

De medewerkers van Mohs Klinieken doen er alles aan om u als patiënt zo goed mogelijk van dienst te zijn. Jaarlijks houden we een patiënttevredenheidsonderzoek om onze dienstverlening te toetsen en te verbeteren. Ons gemiddeld cijfer van de laatste 2 jaren is 8,4.

Mohs Klinieken heeft een privacyreglement. Hierin staat beschreven hoe wij met uw vertrouwelijke gegevens omgaan, volgens de wettelijke bepalingen.

Klachten

Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de behandeling, de organisatie of de gang van zaken in ons centrum. Wij willen graag dat u dat aan ons kenbaar maakt, zodat wij samen met u tot een oplossing kunnen komen. U kunt daarvoor altijd terecht bij de assistentes, uw dermatoloog of bij de medisch directeur. Wij leren van uw klachten en observaties om zo in de toekomst nog betere zorg te kunnen verlenen.

Indien u een ernstige klacht heeft waarmee onze medewerkers en de medisch directeur u niet naar voldoening hebben kunnen helpen, kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtencommissie. Dit klachtenformulier kan u helpen uw klacht te formuleren. Het klachtenreglement kan u eenvoudig opvragen bij uw vestiging van Mohs Klinieken.